søndag den 31. marts 2013

Påskekuller

Sikke en påske vi har i år... Og stadig har, kan man sige!!! Første påske med baby, hvilket jo lige gør alle familiebesøg og køreture til og fra Hammerum lidt mere omstændige... Elsker påske og påskefrokost/middag med familien og det gør Martin også, så priviligerede er vi lige, at der er sådan noget i begge vores familier?
Vi er pt på vej hjem til Århus med en meget træt baby i autostol - han er ikke indstillet til sommertid endnu:-)
Kan ikke sætte billeder ind fra mobilen, desværre, for vi kører i øjeblikket gennem Silkeborg, som er sindssygt smuk i påskesolen.
Vi var til påskemiddag hos Martins mormor med hele familien Berg/Lisby og Teo klarede det så fint!!! Torsdag var vi jos min faster med hele familien Pedersen inklusiv patriark Henning Anker og matriark Karin for hver sin bordende:-) De er nu bedre kendt som Famme og Futti:-) Nu er vi så på vej til påskens sidste udskejelse hjemme i Århus, hos mine forældre... Min far bliver 61, hvilket må betyde, at jeg bliver (gulp) 31 lige om lidt - det er så underligt, når man, på trods af voksen uddannelse, barn og voksen bolig, ikke føler sig en dag over 16 - og det man ser i spejlet (med den gode belysning i badeværelset sammen med manglende briller (takket være meget eksalteret baby med mange armkræfter) og lidt god vilje) heller ikke ser værst ud... Tror bare jeg dropper nye briller, verden, inkl undertegnede, er meget smukkere uden:-)
Vil lige synge med på Maklemore med Martin og nyde resten af påsken!!!
Mere god påske karma til alle :-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: