torsdag den 21. marts 2013

En gammel, ny stol

Midt i al sneen blev jeg nødt til at skynde mig at lave stolen færdig - for det eneste sted den kunne stå, mens den var skilt ad var på altanen/terrassen (forøvrigt har jeg rigtig svært ved at finde ud af, hvad den rette betegnelse er, for den er for stor til at være en egentlig altan, men vi bor jo på første sal, så det er vel heller ikke en terrasse?) 
Den er blevet ret fin - synes jeg... Og den fik mig til at tænke på min mormor, som i sin tid kunne betrække, strikke og sy ALT. Hun ville - ligesom jeg gjorde - have flået stolen fra hinanden, uden at have stof eller ide om, hvordan og om projektet kunne lykkes. Der for er der sendt mangen en kærlig tanke til hende - jeg er også sikker på, at hun har sidder deroppe, med en cerut i munden og hækletøj i hænderne og skraldgrinet af mig, mens jeg svedte og bandede over stolen i en uendelighed. Hun var sgu en sej kone, min mormor :)
Men her er den altså:



Det er dog liiiiidt irriterende, at de fine møbelsøm var lidt skøre, der, på trods af opmåling og afmærkning stadig sidder PISSE skævt... Tror jeg investerer i nogle nye og slår dem i i stedet!!! Men fin, det er den da.

Og så lige et nyt portræt af Manne, det er jo dagen for den slags. Vil lige tilføje, at det godt kan være, at Beyonce er booty-licious, men min unge er altså baby-licious ud over alle grænser (synes hans mor i hvert fald - og hun er slet ikke forudindtaget)!!! 

12/52


God weekend og god påske også :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: