mandag den 25. marts 2013

Jeg kom til at tage i Stof og Stil...

... Og det endte helt galt - igen... Det er også fordi solen skinner, vi har fået ny autostol og det er påskeferie...
Tog afsted med mine forældre, i den gode tro, at jeg bare skulle helte noget fyld til en slange, jeg er ved at sy (eller i princippet ikke er så meget ved at sy, som planlægge at sy) til Teo. Men, når man nu kører fra den ene ende af Århus (og omegn) til den anden med baby og pusletaske og vand og det hele, så skal man jo også lige kigge lidt... Og det gjorde jeg så - for 930 frygteligt kroner... For det bliver jo aldrig bare 150 kr, vel?!?
Teo havde en fest derude, mens morfar første ham rundt i en kundevogn og kiggede:-)
Heldigvis var det super smukke og gode ting jeg kom afsted med:


Det nederste stof, med cirkelmønsteret skal bruges til en kjole, mens de to andre stoffer skal blive til buksedragter... Det øverste med neonorange detaljer og det mellemste med sorte detaljer...
Det petroleumsfarvede med stjerne er til Teo bukser og alle de små mærker kunne jeg bare ikke lige stå for.
Synes faktisk det er en super skøn høst og bliver helt i sommerhumør af at se på det - så nu ligger det fremme, så jeg kan gå om nyde det til jeg får tid til at sy tingene. De skal helt sikkert nok blive brugt til sommer i Kroatien.

For lige at lette samvittigheden lidt, når nu jeg har købt ind til endnu flere ting, så har jeg faktisk færdiggjort et af projekterne på min liste og er også ret tilfreds med resultatet - se engang:


Billedet er godt nok taget før den sidste snor med terner kom på, men man kan da få en ide slutresultatet alligevel. Den er så fin og Teo er helt tosset med at kigge på den.
Jeg har så brugt to dage på at rette en opskrift på babysutsko til (som ikke stod på listen) og er endelig kommet frem til en tilfredsstillende form - men så er jeg jo selvfølgelig nødt til at strikke matchende shorts/blebukser og cardigan til (selv om Teo er så varm, at han ALDRIG får det på sammen)... 
Nu kan foråret bare komme an, så flytter strikketøjet nemlig med ud på terrassen, mens Teo sover til middag :-)

God påske, blogland!!!

1 kommentar:

  1. Ja, det kan være farligt, men flotte sager du har fået fingrene i. Tror jeg vil et smut derud i dag :-)

    SvarSlet

Linkwithin

Relaterede indlæg: