s√łndag den 14. juni 2015

Funktionalitet / B√łrnevenlighed / IG-egnethedūüėā








Jeg indr√łmmer det blankt... Jeg lider af IG-misundelse i stor stil!!! Det ene billede efter det andet af smukt indrettede rum, perfekte stilleben, dekorative b√łrn (p√• den ikke-tornado-agtige m√•de) og l√¶kre, moderigtige b√łrnev√¶relser bugnende af p√¶nt og milj√łvenligt tr√¶leget√łj... Og jeg er gr√łn af misundelse!!! 

Kan til n√łd finde (eller skabe) en ren flade til at fotografere mine strikkede og syede kreationer. Med megen teknisk snilde, vinkling og besk√¶ring en masse kan jeg endda skabe IG-egnede billeder af mine unger, min mand og mit (kaotiske) liv... Resten af vores hjem er IRL bare ikke s√¶rligt IG-venligtūüėā Tag endelig ikke fejl- jeg eeeeeelsker at kigge p√• billeder af smukke hjem - men kan skisme ogs√• godt i et anfald af misundelse dr√łmme om at sparke til en potteplante eller hoppe p√• gulvet med jord p√• st√łvlerne - bare for at v√¶re p√• tv√¶rs. 

Egne 117 SUPER praktisk indrettede kvadratmeter er helt på ungernes og rodets præmisser... Og vi er SKIDE gode til at rode - over det hele!!!
I vores k√łkken har ungerne deres eget k√łkken - i vores stue sniger legesagerne sig langsomt ned og overtager alle hylder og reoler indtil vi med j√¶vne mellemrum b√¶rer det op p√• v√¶relset, s√• vi kan starte forfra. Badev√¶relserne er fyldt med badekar, b√łrnes√¶de til toilettet og mere (badevenligt) leget√łj. Kontoret er pyntet med et puslebord og nyeste skud p√• stammen er en k√¶mpe madras p√• gulvet af vores gangareal p√• overetagen - til kravle√łvelser og haven er et vildnis af sandkasser, parasoller, √¶rter, hindb√¶r, jordb√¶r og - surprise - mere leget√łj.. N√•h ja og s√• ligger vi jo fire i den K√ÜMPE store seng om natten... 
Men helt √¶rligt... De smukke hjem ville bare  ikke kunne fungere herhjemme - vi roder og leger for meget... Funktionalitet og b√łrnevenlighed er et must - ogs√• selv om det er grimt.

Så kan du jo samtidig grine lidt af min dobbeltmoral og de fint redigerede billeder i starten af indlægget - man er vel forfængelig;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: