mandag den 2. september 2013

Mit liv pt - i nips og projekter.

... Den sidste del af sommeren er fløjet forbi og pludselig sidder man her på den første efterårsaften, efter den første skoledag på sidste semester inden specialeskrivning, som mor til et barn på et år og en endelig fastsat dato for et kommende bryllup, mens man undrer sig over, hvor det lige var, at tiden blev af:-/
Det har været det vildeste år og der har været tryk på, men det har også været det mest vidunderlige og mest rigtige år på mange måder (ikke at det er forbi endnu, men Teos første år og Martins og mit fjerde år sammen er)... Crazy!!!
Well, der er ikke kun kommet nye og smukke ting til hjemmet: 
Nye og højt elskede marmor lysestager, købt til 4kr i genneren hos svigerforældrerne og nyt (gammelt) billede fra mit barndomshjem.

Et lille citrontræ plantet for et år siden, næsten da Teo blev født:-)

Og sidst men ikke mindst et nyt og meget smukt Bjørn Wiinblad glas fad fra min skønne mor:-)

Der er også kommet gang i nye projekter, nogen, som jeg ikke kan dele endnu, da de ikke er helt officielle og nogen, bare fordi min nu store søn ikke længere kan passe sit hjemmestrikkede tøj fra sidste år... Og den sidste slags projekter spreder sig ligeså stille ud i hele lejligheden (undskyld, Martin):
En ny, varm cardigan til Teo i alpaca/silke og fine farver fra min mors gemmer... Den er mit yndlingsprojekt og bruges pr som gulerod, for et andet projekt, som jeg ikke er fan af, men som er nødvendigt:-( Nemlig:
En cashmere/merino/silke body til Teo - han har kun to i øjeblikket:-)

En hurtig og punktopstillet øjebliksstatus over mit liv - som forresten også indeholder et gående barn :-O Han tog sine første skridt dagen efter sin fødselsdag:-)

Glæder mig til at kunne fortælle mere om mine projekter, hvis alt falder i hak:-) 
... Og husk, at du meget gerne må følge mig på instagram. Jeg hedder annemp82.

Rigtig skøn regnvejrsaften til alle:-)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: