lørdag den 21. september 2013

❤Efterår❤


Pludselig er det jo blevet efterår i Danmark, og det er så smukt!!! Jeg har altid elsket forår og efterår, fordi det er så vilde og levende årstider med fantastiske vejrskift og farver.



... Hele sommeren har vi brugt gamacher og små shorts til Teo. Pludselig, her den første efterårsdag, går det op for mig, at vi ikke ejer et eneste par bukser, der er større end str 80 - men har en dreng, der bestemt er både længere og bredere end den størrelse!!!
What to do?
Man render ind, laver et basismønster og syer tre par nye fløjlsbukser på en eftermiddag:-)
I sådan en situation er jeg simpelthen så taknemmelig for, at min mor har lært mig at sy og at mit samlergen gør, at jeg altid har stof rester i forskellige størrelser liggende i reolen til (ikke så) små bukser!
For nu, hvor skolen er begyndt og det sidste fødselsklip brugt, bliver der ikke tid eller økonomi til de store udskejelser.
Heldigvis føler jeg mig så glad og tilfreds, når vores lille Sveske tusser rundt i noget jeg har syet til ham, som bare virker... Synes det er sjældent, at første forsøg bliver godt - men bukserne her blev gode fra start - og det er blevet til tre par med små variationer, der gør, at de har meget forskelligt udtryk.











Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: