søndag den 22. september 2013

Tid til fordybelse.










I denne smukke efterårs weekend har jeg hevet to hele dage ud af kalenderen kun til mig! Jeg var så heldig, at få et kursus i maskinstrik, så jeg kunne få gang i maskinen, nu, hvor den kolde vinter nærmer sig og strikkepindene ikke altid kan følge med - HELDIG MIG :-)
Det har virkelig været skønt, at have tiden til at fordybe sig og rigtig sætte sig ind i alle maskinens muligheder. Jeg kan dog stadig ikke kalde mig dygtig ej heller er jeg sikker i teknikkerne, men jeg har fået en masse input og tips, som har skubbet mig i den rigtige retning - nu skal jeg bare øve og øve og øve... Hvilket et liv med barn, kæreste, familie, bryllupsplanlægning og skole jo giver masser af tid til - eller ikke!!!

Billederne ovenfor er taget med tilladelse fra de andre skønne kvinder på kurset og vores dygtige lærer, Majken Jakobsen. 

Glædeligt efterår <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: