lørdag den 20. april 2013

Tilbage på job

Har meldt tilbage til mit arbejde om, at jeg er klar til at vende tilbage efter fødsel, og det betyder altså, at der er ekstra pres på, for at smide de sidste baby-kilo.
Jeg har i omkring 15 år (altså halvdelen af mit liv) arbejdet som model ved siden af, hvad jeg ellers har lavet og nu er det altså tid til at begynde igen... Det har resulteret i et forsøg på, at droppe de mere usunde ting i hverdagen (meget fedt, når vi lige har bestilt pizza - men jeg starter fra i morgen:-)) Jeg er derfor ved at eksperimentere med forskellige opskrifter og so far er denne bønnesalat min favorit - mest fordi den kan laves med hvad end man har af grøntsager i køleren og så et par håndfulde kogte bønner og den er lækker!!! Jeg har lavet den med gulerod, tomat, squash, peberfrugts og forårsløg - og så bare citron, olie, salt og peber over til sidst:





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: