lørdag den 1. juni 2013

(Sommer)tiden flyver :-)

Hov... Så gik der da også lige 10 dage - helt uden jeg opdagede det :-) Sluttede lige dette skoleår med et 12-tal og startede sommerferien med høj solskin og en søn, der for første gang sov igennem - fra 19.30 til 06.55. Livet er vidunderligt - men som tiden dog flyver!!!
I denne weekend er jeg på sykursus hos skønne Line, hvor jeg er ved at sy den smukkeste quiltede jakke - min fødselsdagsgave fra familien <3 <3 <3 Er dog ikke helt gode venner med det der foer, men det kommer vel med øvelsen - for det bliver bestemt ikke den sidste jakke jeg syr :-)
Her kommer lige en række billeder fra al sommerherligheden ->

22/52


 Nye strikkede bomuldsshorts og tur i byen


 Min første ting til genbrugschallenge, som lige mangler at blive strøget


 Den første grill aften med hjemmelavet rabarbertrifli og to gange hjemmesyede leggings - som små drenge jo sagtens kan bære :-)


 Roderier med nye syteknikker og nyt udtryk til sofaen:


 De første billeder af Marapytta-jakken samt lidt familie-idyl i fire generationer:-)


 Lidt kreativt bliver der også tid til (den fine grønne body er strikket af svigermor) - den lille origami-trane er foldet af siden i ordbogen med ordet 'mormor' og hænger i vinduet med bedst udsigt til minde om min.

Glæder mig SÅ meget til endnu en dag på kursus i morgen med dejlige damer og kreatid :-)

1 kommentar:

  1. Hejsa - jeg ville bare høre om du har udtrukket din give away da du havde de 50 faste læsere for et par dage siden. Jeg kan ikke se udtrækningen nogle steder og jeg har jo delt den på min blog.

    Hilsen June

    SvarSlet

Linkwithin

Relaterede indlæg: