søndag den 16. juni 2013

Sommerstilhed.

First things first:
23/52+24/52



Tiden flyver ligesom bare hurtigere, når man har sommerferie og solen skinner, så der er lidt stille på bloggen... Jeg har dog ikke ligget på den lade side på instagram - hvis du ikke allerede følger mig er du velkommen til at gøre det her (på mobil annemp82) - og hvis jeg ikke følger dig, vil jeg helt sikkert gerne, så skriv en kommentar med dit insta-navn herunder :-)

Der er sket meget i det lille hjem i løbet f de sidste par uger. Vi har først og fremmest inkorporeret 'I favn' i vores hverdag, efter Pernille fortalte mig om den til sykursus hos Line i Århus. Det passer så fint ind i den måde vi indtil videre har opdraget (hvis man kan kalde det det, når Drengen kun er lige knap 10 måneder) Teo på. Det var rigtig rart, at få sat ord på, hvad vi egentlig hele tiden har følt var rigtigt for os og Teo... Og ikke føle det som noget, der skal forsvares, når vi fortæller, at han sover hos os og at bæreselen stadig er mere populær end klapvognen til tider... Det er fantastisk og har givet os en masse ro, så TAK for det, Pernille :-)
Vi her i forlængelse af dette taget et ret drastisk skridt og pakket tremmesengen helt væk for denne omgang - den kan jo findes frem, hvis han en dag får lyst til at sove selv.

Det har også gjort en omrokering i soveværelset nødvendig og resultatet er blevet SÅ fint, synes jeg og Martin også:-) Samtidig er der blevet bestilt mønstre og stof til to nye sovedyr til Teo, nu, hvor han har fået sit eget hjørne i sengen... 180x200 er nu permanent 2,5 personers seng.
De fine uroer købte jeg i Søstrene Greene mens jeg var gravid - og før vi kendte kønnet, men har ikke kunnet finde plads til dem før nu - synes de er så fine.

Der er også blevet tid til lidt kreakreering til både min og andres babyer - og mig selv (der findes dog ikke noget billede af undertegnede i kreationen endnu, men det kommer)


Billedet nederst til venstre er lige et sneak peak af kjolen til mig selv - skal nok skynde mig at få taget ordentlige billeder snarest. 
Sækkestolen er en min mor har købt til Teo og jeg har ombetrukket... Han er helt tosset med den i øjeblikket.

Vi venter stadig i spænding på, hvornår Teo begynder at kravle frem for krybe, men det haster ikke... Han er allerede over det hele :-)

Ellers nyder vi bare hinanden, ferien og alle vores fødselsdage, som jo ligger lige oveni hinanden.


Rigtig dejlig søndag og sommer til alle, der læser med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: