tirsdag den 15. september 2015

Våg(n)er i natten.


ARGH!!! Ligger i øjeblikket om natten som en med omvendt narkolepsi og ruger over alting. Føler mig som en høne, med øjne så store som tekopper og en hjerne med hukommelse som en elefant... Der kan huske alle de dumme/pinlige/forkerte og bare straight out jammerlige ting høne-elefanten (læs: mig) har lavet siden 6. klasse... Og det bliver altså hurtigt til mange.
Søvnen undslipper mine ellers meget lange arme og randene under mine (i forvejen ret små - tak, far) øjne bliver bare pænere og pænere - sådan lidt som spejlvendt smokey eyes helt au naturale.
Selv med vinduet åbent og tre snorkende bunker kærlighed liggende spredt indenfor rækkevidde kan jeg stadig ikke slappe af og give slip. 
Har alle dage haft en fantastisk evne til at ruge over tingene og dissekere ALT - ville i grunden nok have været en rimelig hardcore kirurg. Ud over det er jeg en ØRN til at anskue tingene fra den allersorteste vinkel - HVER GANG. Noget, der kan drive min mor fuldstændig til vanvid - undskyld, mor:-)
Men altså, som regel - især efter to børn - kan jeg sove på en sten (eller på gulvet mellem ti kilo spredt LEGO og larmende unger for eksempel). Det kan jeg bare ikke i øjeblikket... Og jeg bliver CRAZY!!!
Så ligger man her i sin rede og vender og drejer sig, til man er så stramt pakket ind i dynen, at man går i panik og må kæmpe sig ud igen - selvfølgelig på den stille og forsigtige måde, så man ikke vækker nogen. Stille og rolig panik... Som når ens søn kommer og med stoltheden lysende ud af øjnene viser en, at han har fanget den største edderkop i haven.
Gad godt have en lille, bitte smule søvn - kan måske skrive det på ønskelisten til Jul? Eller eftersøge det på facebook ala: Hej netværk!
Jeg søger hurtigst muligt noget søvn - gerne af den dybe slags og helst flere timer i træk. Kan dog nøjes med flere usammenhængende timer, hvis der er nogen, der ligger inde med det?
Kan tilbyde ekstra hud over knæ (lår generelt) og rynker på hænderne i bytte. På forhånd tak :-)

Vil lige snige mig til at se et afsnit Big Bang Theory i fodenden, inden jeg lægger mig op under dynen og selvfølgelig falder i søvn med det samme og sover dybt i 6 timer, mens jeg drømmer sødt om alle de traller jeg har sat hele verden i gang med at finde til mig:-)
Godnat derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: