torsdag den 9. januar 2014

Siden sidst.


Da jeg modtog en kasse med stof fra Østrig fik Teo virkelig mange timer til at gå med at putte alle sine legesager ned i den og pakke dem ud igen :-)


De fineste små køkkenting fra Rema1000, der mest bliver brugt til at fylde ladet på lastbilen, men som jeg håber kan blive brugt i det køkken vi gerne vil give Teo i fødselsdagsgave til sommer :-)


En meget træt dreng, der faldt i søvn i mine arme, det øjeblik han blev taget ud af autostolen efter turen til Herning og svigerfamilien <3





Fotocollage fra juleaften i Hamme :-)


De smukke lyshuse fra Bungalow - julegave fra min svigerfamilie


Og sidst men ikke mindst mit første forsøg med flerfarvet strik - som min indre perfektionist tvang mig til at trævle op og genstarte, fordi ribben var for løs og jeg hellere ville have den hvid:-)


De sidste to måneder har stået i eksamen, julemarked og bare generelt stressens tegn. Jeg synes det har været rigtig svært og jeg føler ikke rigtig, at jeg har været til stede i mit liv og heller ikke rigtig for Teo. Der har hele tiden været ting, jeg kune lave eller sy eller skrive og opgaverne har fyldt mit hovede, selv, når de var pakket væk.
Kronisk dårlig samvittighed og åndsfravær har præget hverdagen herhjemme.

Men...

Nu er det heldigvis slut! Vi afleverede de (forhåbentlig) to sidste skriftlige opgaver i onsdags. Julemarkedet er vel overstået og der er tre uger til vi begynder at skrive speciale... Nu skal der bare slappes af og hygges!!!



Det startede vi på i går, hvor vi brugte en del timer på, at bygge hule, hygge i hule med Rasmus Klump og ostehapsere <3
VI har også snakket om, at besøge landbrugsmuseet i Gl. Estrup, nu, hvor Teo snakker traktor (dador) hele tiden :-) Og så skal vi helt klart i svømmehallen med vores lille vandhund!

Der var dog tid til en rigtig dejlig jul og hyggeligt nytår hos henholdsvis Martins og mine forældre, som man kan se på billederne.

Det var lige en kort update. Nu vil jeg gå ind og sy i en masse lækkert stof, der har ligget og kaldt på mig siden november :-)

Hav en skøn dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: