torsdag den 16. januar 2014

3/52


Mit hjerte smelter, når jeg ser på det billede af Teo - hans første tur i sneen med mor, mormor og morfar - det var så spændende og fedt ligeindtil det blev lidt overvældende. Mit hjertebarn <3




Her er noget. der ike helt kan kaldes et portræt - overhovedet... Men se lige det fine tøj han har på!!! Det er de nye modeller jeg har lavet til DARUT i den nye og MEGA lækre merinofleece fra Østrig... Det er måske den fedest uld jeg nogensinde har haft nallerne i - og selv Teo, der ellers hader ting, der kradser kan have den på - uden strømpebukser under :-O I am i love!!!


Bare et perfekt billede på tingenes tilatand pt - alt er ok og det hele skal nok gå, når bare man holder mor i den ene hånd og en traktor (dador) i den anden <3

Hav en dejlig aften 

Kram Anne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: