torsdag den 6. marts 2014

Så blev det s*u REAL!

Jeps...
Hold nu op, jeg er ved at bliver blæst omkuld af eget liv pt!!!

Det fedeste er, at Darut er rykket ind i den skønne butik SMUKSAK i Borggade i Århus! JÆJ!!! Det er et kæmpe skridt for mig og der har været mange overvejelser inden jeg endelig turde tage skridtet fuldt ud, men hvor er det AWESOME, nu, hvor det er gjort!
Jeg har fået en fantastisk velkomst både fra de andre i butikken og kunderne også - af hjertet tak <3
Du kan læse om Darut i Smuksak på Smuksaks blog her :-)

Og her er lige lidt billeder af 'mit' hjørne af butikken:



Der er også blevet underskrevet specialekontrakt, hvilket jeg er MEGA glad for - men ret presset over, især fordi jeg er sådan en, der går og roder med tingene inde i hovedet i laaaaang tid før det en dag vælter ud på papiret på en gang.... Ikke en arbejdsmetode Uni er glad for. Der er faste datoer, hvor specifikke antal sider skal skrives og afleveres samt arbejdsoverskrifter, der kal udarbejdes og foreløbige litteraturlister der skal indleveres... Og alt sammen på andres præmisser. Man skulle næsten tro, at de ville skrive opgaven for mig også, men sådan går det nok desværre ikke :-(

Teo vokser med RIVENDE fart! Han snakker som et vandfald, går baglæns og drejer rundt i et væk... Fatter ikke hvad der blev af min lille baby, der nu pludselig meget bestemt siger NEJ, hvis jeg kysser ham for meget :-)

10/52 - lige apropos



Der flexes midt i agurkespisning :-)

Alt i alt, er der relativt meget run på i øjeblikket, men når det er gode ting, så er det jo egentlig ok :-)

Hav en dejlig aften.

Kram



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: