onsdag den 30. oktober 2013

Sy til din baby i november

Anna Svenningsen har på sin fine, fine blog lagt en dejlig challenge/leg, eller hvad man ellers kan kalde det, ud.

Hele november bliver for dem, der har lyst, helliget babytøj, babyting og babydims - Annas egen udfordring er en ting om dagen - hvilket jo er SINDSYGT sejt og vældig ambitiøst, men jeg hepper på hende! 
Min egen tilgang til projektet vil dog blive lidt mindre vild. Det bliver noget med, at få lukket alle de halve baby-relaterede projekter, jeg gennem det sidste års tid har strøet med jævn (og meget generøs) hånd ud over vores lejlighed:-) Tror Martin danser en sejrsdans, hvis det rent faktisk lykkes mig at få ryddet lidt op/ud i strikkepinde med strikketøj på og diverse halvt og helt opklippede stykker tøj i bunker:-)

Ud over det har jeg en del projekter på tavlen i forhold til DARUTshop, som selvfølgelig også hører under mærkaten babytøj... Hvis ikke allerede du følger på instagram er du hjerteligen velkommen derinde:-)

Så måske det ikke er så uambitiøst alligevel... Glæder mig i hvert fald rigtig meget til at følge med alle de andre i udfordringen og samle en masse spændende inspiration!!!

4 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig til at se alle de smukke sager du får færdiggjort... Tror det bliver en skøn og inspirerende måned

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-)
      Tror helt sikkert også, at det bliver rigtig spændende at se, hvad der kommer ud af det rundt omkring!!!
      Der bliver i hvert fald nok at kigge på :-)

      Slet
  2. Jeg glæder mig til at se alle de fine ting du får lavet i november måned under "sy til din baby" :)
    Jeg deltager også selv, så håber jeg måske finder noget inspiration hos dig :o)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-)
      Jeg glæder mig også helt vildt til at kigge rundt og samle inspiration i blogland:-)
      Det er et skide godt initiativ, synes jeg!!!
      Kigger helt sikkert også forbi dig og lurer :-)

      Slet

Linkwithin

Relaterede indlæg: