onsdag den 30. oktober 2013

Der arbejdes!






I øjeblikket står strikkepindene og symaskinen ikke stille:-) Efter DARUTshop på instagram og DARUT.dk er kommet forsigtigt på benene har ideerne boblet frem i mit hoved. 
Pt arbejder jeg på at færdiggøre mønsteret på de baggy bukser jeg har vist ovenfor - størrelserne driller lidt, men det er tæt på:-) 
Ud over det har jeg endelig fundet nogle kvaster til de strikkede huer, som jeg er 100% tilfreds med - og der er ekstra bonus:
1. Kvasterne er lavet af mårhund, som lever frit og kun jages i jagtsæsonen og KUN for at holde bestanden nede, da de betegnes som skadedyr.
2. De laves i hånden af kvinder fra Litauen, som kan tjene lidt ekstra penge på denne måde.
3. Kvasterne har en anden dybde i farven og er oftest flere farver i en end de kendte kaninkvaster (synes jeg).

Jeg er MEGA glad for at have fået fingrene i de skønne kvaster - JÆJ!!!

Sidst men ikke mindst er den endelige beslutning angående Julemarked i Ridehuset taget - OG JEG SKAL DA MED:-) Det betyder selvfølgelig, at der skal tænkes lidt i julepynt... :-) 

Det er svært at gå i seng om aftenen, fordi der er så mange ting jeg gerne vil sy og strikke. Dagene er stadig helliget familie og skole (i den rækkefølge), men aftenerne er mine egne og med det våde vejr er krea-tiden fantastisk!!!


Jeg ELSKER efterår!!! 

Håber I kommer helskindede gennem stormen, som pt raser udenfor mine vinduer!!! :-)






2 kommentarer:

  1. Skønne sager - den lilel djævlehue er intet mindre end bedårende!

    SvarSlet
  2. Bliver altid så mega glad for dine søde kommentarer:-)
    Det er dejligt, at du følger med og tager dig tiden til at kommentere <3

    SvarSlet

Linkwithin

Relaterede indlæg: