mandag den 6. maj 2013

Bileder fra weekenden









I denne weekend har den stået mest på strand og sol - og hvilken skøn weekend der er kommet ud af det!!! Teo var helt tosset med alle stenene og vandet - og ikke mindst bare det at være på udflugt med far, mors veninde Stine og mor... En meget træt dreng var resultatet...
Der har dog også været tid til, at få færdiggjort et projekt jeg har haft liggende i nogen tid, nemlig Teos sommerjakke... Mens jeg baksede ved maskinen sad min lille, skønne unge og kiggede op på mig med skødet fuld af værktøj og stofrester - kunne ikke lade være med at stoppe syningen og kysse ham hvert andet sekund :-)
Jakken er syet efter Elsebeth Gynthers bog fra 70erne, som min mor også syede tøj til mig og mine søstre efter - lidt skægt. Den passer perfekt - skal bare lige have flyttet knapperne, så den ikke sidder helt så stramt.

Hvad mon I har lavet i weekenden???

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: