torsdag den 28. februar 2013

Ny header undervejs...

Mens Teo sover til middag i den nye pose, sidder jeg og nørkler med en ny og mere passende header til bloggen.
Han er så snottet, at jeg kan høre ham snorke gennem baby-alarmen.
Indtil videre er den her min favorit - der skal dog arbejdes lidt med fonten og den skal rentegnes.


Ud over det, har min ene strikkende søster lige sendt mig billeder af de fineste små cardigans med raglansærmer, hun just er blevet færdig med. De er desværre for små til Teo - og den lilla/pink ville nok heller ikke falde i god jord hos faderen, men fine er de:


Så kan man jo overveje, om der er tvillinger i farvandet... Det løber i familien, kan man sige, eftersom både mine søstre og Martin er tvillinger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: