tirsdag den 8. december 2015

Det er sgu en ommer, DR!

Har lige skullet bruge et par dage på at sluge og overveje min holdning til programmet om 'Ultramødre', der var en del af DR2s temaaften i sidste uge.

Der skal i grunden ikke så mange ord til... Jeg har født to børn på nogenlunde normal vis - på hospitalet. Jeg langtidsammer min datter på 14 mdr (hvilket det åbenbart hedder, når man ammer mere end 12 mdr - selv om WHO anbefaler min 24 mdr OGSÅ i I-lande). Vi samsover og jeg går hjemme med vores datter mens vores søn er i deltidsbørnehave - og det er VORES valg! 

De kvinder, der stod frem og fortalte om DERES valg blev af eksperter og komikere(?!?) hånet, nedgjort og udskammet som freaks på baggrund af disse valg.
På en kanal, der bryster sig af saglighed og public service... Arh, DR, det er vist en ommer!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Linkwithin

Relaterede indlæg: